söndag 25 september 2011

"Man kan visst ångra sig resten av livet!"

Jag har hittat en ny serie som heter "Bitter", namnet allena berättar ju att det måste vara roligt =)

Veckans ögonstatus - small till den här veckan också men senaste gångerna har det inte gjort så jävla ont, det har däremot blivit suddigt, men synen kommer tillbaka snabbare. I skrivande stund är det faktiskt lika bra som dan innan det gick åt helvete förra gången vilket var 29 aug vill jag minnas, men kan inte (Povel Ramel, salig i åminnelse). Funderar på att låta nån annan boka tid hos Sperrings, luring liksom.

What else? som Letterman och Leno brukar säga. Jag tror inte det har hänt så mycket den här veckan, det har varit fullt upp mån-tors med badminton och dart, blev en 501:a idag också och Dartanjanne lyckades dra in en 180 igen. Dom är inte så många men ganska sällsynta. Själv ligger jag under med 2-0 i såna, får försöka göra nåt åt det.

Jag har fått hem MASH-boxen. 11 säsonger och filmen. Tittade på omslaget till första DVD'n och den innehöll 24 avsnitt...you do the math så ses vi om nån månad. Nu ska jag bara ha "'Allo 'allo" och sista delen av "All creatures great and small" så...så...så får vi se sen vad det blir.

I veckan anländer det nog en gitarrpedal också, den jag lånade av Hillborg funkar ju fint men jag upptäckte idag att han hade rätt i att man ska komma ihåg att dra ur sladdarna, annars drar den ur batteriet. Provade att sänka stallet lite men det rasslar lite i G-stri..ängen så jag vet inte hur jag ska bära mig åt, hörs iof inget ut så det var kanske skit samma.

148 kr spelades in till bolageti lördags, vilket gör att ställningen nu är följande (det ska väl ärligt sägas att jag är den ende som spelat två ggr, men ändå):

Undertecknad: 1311 kr
Wladimir P Hillborg: 77 kr
Grannjäveln: 0 kr
C. Dunderruda: 0 kr

Krapparna får särpa sej.

I veckan som kommer kanske det blir räkafton också, vi får se. Jag upptäckte igår att man inte kan behandla damer hur som helst så det lär väl bli blombukett och valpögon så kanske det går vägen ändå.

Vet inte om det finns nån låt om Wordfeud men vi kan väl ta en om poker istället då.

Bland annat.

Bob Dylan – Rambling, Gambling Willie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar