söndag 30 oktober 2011

Jaha?

Vad ska man skriva den här veckan då? Blev ju tokdissad av Fahlan för att det var så jääävla tråkigt allt jag skrev och gjorde. Grät nästan en skvätt, men han är ju sån. Elak by nature liksom.

Jag tänker i alla fall berätta att jag har gräddstuvat vitkål för första gången i mitt liv och anfäkta anamma vad gott det var! Rekommenderas varmt (!).

Efter en överjävulsk vecka ögonwise så firade jag in helgen med en liten förkylning, varför inte liksom? Öron, näsa hals passar väl in med ögat. Huvud, axlar, knä å tå, knä å tå.

Formen håller i sig, 410 kr på spelade 250 när det var min tur i bolaget. Tredje vinsten i rad för min del. Undrar hur det går för Grannen? Just ja, NOLL! Jag har även i skriande stund ett system på Topptipset och jag vet inte varför jag envisas med att tro att 12-garderingar är bra, just nu är det X och jag behöver ett mål åt nåt håll för att fortfarande vara med i matchen. Återkommer.

Idag har jag mockat i innertak, isskrapor och motorvärmare och äntligen fått dit finskattemärket! Kommande vecka ska tydligen bli rena brittsommarn så då passar jag på att skifta däck.

Har bytt plats på jobbet, för vilken gång i ordningen vet jag inte, och ny lär det bli i slutet på januari också, så vida inget oexpekterat (som Jennifer skulle ha sagt) inträffar. Eller jag har väl faktiskt inte bytt plats än, ska väl kånka dit grejerna i morrn bitti om jag mår någorlunda. Förkylda karlar, ni vet.

Funktionen "Related artists" på Spotify levererar ännu en gång:


Old Canes – Trust

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar