söndag 12 februari 2012

Ge mig hit lite bläck och en penna...

...jag vill rekommendera ett brev.

Bra låt det. Dessutom ska jag försöka plita ner ett beeev ikväll. Inspiratinen för det här är noll just nu, transpirationen något högre med tanke på helgens obefintliga duschande.

I fredags jojkade jag i mig en vinpava hos Herr Johansson och blev odödligförklarad när jag kunde Sylvia Vrethammar på "På spåret". Vi lät lagvrängaren Hillborg vinna, han blir så sur annars. Revanscherade mig lite i Tips-SM genom att klämma in en 10:a, fyra rader dessutom så det blev plus även denna vecka. Grannjäveln missade, som brukligt är, en halvgardering annars hade det blivit rätt skapligt med stålar.

Drog igång en FM säsong idag och upptäckte att jag nog fan behöver ett fläktlöst grafikkort ändå. Får klura på det.

Whitney Houston har kullrat av pinnen. Kommer inte att lämna något djupare spår i mig.

K-M:  Nej, du har rätt, det är ingen idé. Du blir sur och jag får dåligt samvete.

Kommer ni ihåg den här?

Skunk Anansie – Weak

PS. Jag tar en paus. DS.

1 kommentar:

  1. Skunk Anansie glöms inte bort så lätt heller!! En bland många kanonlåtar, det där!

    SvaraRadera