måndag 22 februari 2010

Det går bra nu, kompis, det går bra nu.

Satte en hiskelig fart igår och lastade bilen full med pantpåsar, for på ICA och insåg att taxboxindustrin inte lider någon nöd. Knepigt nog var det ganska folktomt så jag dansade lätt som en älva (Dunderklumpen är väl en älva?) runt i gångarna och plockade i det jag skulle ha. Kommer fram till kassan och hinner precis lägga upp sista prylen i korgen på bandet när kassasystemet bestämmer sig för att kissa och gå och lägga sig.

Får stå och vänta några minuter innan man inser att hoppet är ute, får slänga över mina prylar på nästa band och sedan ge mig iväg ut och lite halvirriterad åka hem. Väl hemma på parkeringen inser jag att jag glömt att köpa snus, vilket får mig att nästan gå i taket innan jag kommer på att det faktiskt finns nån dosa kvar i kylen.

Slutet gott, allting gott.

Pantpåsarna då?

Jodå, dom ligger fortfarande kvar i skuffen...


Smaklösa – Senil


K-M - Du kanske hinner hem till finalerna?


//gaspode

1 kommentar:

  1. Jag insåg att det bara var att bita i det sura å ge sig iväg. Känns bra efteråt iallafall. Jodå jag hann hem till finalerna.

    SvaraRadera