söndag 14 februari 2010

Jag insåg nyss...


...hur otroligt tråkig designen var så jag tänkte att vi kan väl prova nåt nytt då. Nu är jag ingen hejare på design what so ever men lite andra färger kan man väl kosta på sig i alla fall.

En annan anledning till bytet är jag inte så imponerad av Bloggagratis längre, eller Bloggplatsen som det heter numera. Segare än sirap när man skriver ett inlägg. Skulle jag få för mig att byta adress fler gånger så hamnar man alltid rätt om man skriver www.gaspode.st

Det är ju bra.

För er som inte läst den gamla bloggen och redan vet då.

Som man för övrig kan hitta här om man vill läsa det sista inlägget.



//gaspode

5 kommentarer:

  1. snyyygg! Lite Pink Floyd över den bilden på något vis.....
    Känner mig lite som den bilden faktiskt. Andra går till vänster och jag strävar på åt höger. Nu är det inga politiska åsikter inlagda i den kommentaren. Jag vågade till exempel vägra fira Alla hjärtans dag igår trots att alla andra gjorde det. Vilken rebell jag är! :-)

    SvaraRadera
  2. I like säger Mia Mästerbo innan hon hoppar över ån efter vatten.
    Skål.

    SvaraRadera
  3. Trevlig blogg Olle! Fast jag gillade ju i och för sig din gamla med...

    Drag queen föresten? Det kanske var det han var ämnad att bli? ;)

    SvaraRadera
  4. Det är väl roligt att förnya sig lite.
    Du har redan avslöjat att du har en liten pärla i förrådet, så du får allt sy dina böxor själv, men du vi kan ha syjunta;) Var på jakt efter en sån förrådspärla som du har i din ägo igår, men det blidde ingen.

    SvaraRadera
  5. Nya beslut är bra beslut! *like* på dina designerskills:)

    /En fågelskådare

    SvaraRadera