söndag 28 augusti 2011

Skaplig vecka ändå

Jahapp, det blev alltså tre månader till på Samsung och jag grinar väl inte över det direkt, även om det blev lite ändrade arbetsuppgifter. Jag besiktade bilen i torsdags och trots att det vågade i strålkastarn och växelspaken satt löst så gick det bra. Konstigt det där.

Glömde att köpa en lott men inledde istället spelbolagssäsongen med full pott på Topptipset på lördagen á 1163 kr. Idag var dock den vanliga turen tillbaka, West Brom fick däng med 0-1 av Stoke och jag hade naturligtvis 1X. Enda matchen jag sprack på. Favoritbetonat så utdelningen blev inte mer än 295...men ändå.

Tvättat och dammsugit och fixat käk, dart blev det både fredag och söndag och nu sitter jag och inväntar Direktör Nilsson från Ånge. Han kommer troligen vara på ett strålande humör med tanke på City's seger med 1-5 över Spurs.

Då kanske han kan leva med att jag aldrig orkade torka golvet =)

I morrn ska jag utmana ödet och boka tid hos Sperrings.

Wish me luck.

Ry Cooder – See You In Hell Blind Boy

1 kommentar:

  1. jippie jag har fått adaptern. De var verkligen toksnabba.
    Tack för tipset Olle!

    SvaraRadera