söndag 14 augusti 2011

- That's a huge bitch!

I morrn börjar sista veckan på Samsung, sen blir det HP för hela slanten. Tror jag. I den här branschen kan man aldrig vara säker. Just nu känns det som att jag skiter i vilket faktiskt, det blir nog bra hur det än blir.

Onsdagskvällen bjöd på möbelbortfraktning, min gamla Toshiba-stereo som inköptes på Domus i Ludvika 1986 fick åka med den också. Nostalgi i alla ära men jag vet inte när jag spelade en LP sist. Skivorna är dock kvar. Än så länge. Igår slog jag ikull baksätet i bärplockar'n och lyckades få iväg en hel del grejer på två vändor. Hade nog kunnat åka en tredje också men nån måtta får det ju vara. Jag ska ju ha nåt att göra nästa lördagmorgon också =)

I fredags åts det grillbuffé på Hotell Mjukosten. Som alltid när det gäller såna där begivenheter så har man planer på att njuta av god mat i timtal, fast man egentligen vet att man bara lurar sig själv. Det brukar i regel bara ta en halvtimme innan man har grava andningssvårigheter. Quod Erat Demonstrandum...

I fredags var Grannen charmerande nog att bjuda ner mig på film och en av de pilsnerbuttar jag själv lånat ut åt honom tidigare i veckan. Jag tror aldrig att jag blivit bjuden på min egen pilsner nån gång förut =) I dag har jag röjt ur TV-bänken som Jennifer ska köpa och måla om. Samma sak gäller med videokassetterna som med LP-skivorna, dom får gå till slakt, videon likaså. Rätt skönt att rensa lite ibland.

Nu borde jag ställa mig och göra matlådda men jag hälar fan inte med som man säger här i Sveg. I Malung hade jag nog sagt I hôrk int.

Lite Uriah Heep kanske? Bara för att låtjäveln är så inni helvete svinbra?

Tackar!

Uriah Heep – Lady In Black - Single Version

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar