lördag 31 december 2011

Vi stuvar om lite.

Enligt mitt horoskop för idag så kan jag tydligen förvänta mig en sjuhelvetes underbar start på 2012. Vi får väl se hur det blir med den saken men det ska väl mycket till om året ska bli sämre, höll jag nästan på att säga. Det var väl kanske att ta i.

Faktum är väl ändå att jag sen i april gjort inte mindre än tre ingrepp i min arma lekamen och mitt i allt så sade faster god natt. Det blev även klart i veckan att Samsung valde att inte förlänga kontraktet med Sykes utan tänker starta upp på ytterligare ett nytt ställe. Jag kan inte för mitt liv begripa hur dom tänker men jag tror dom skjuter sig själva i foten. Nåja, nu slipper man den anspänningen istället och får börja oroa sig för nåt helt nytt som man ska lära sig, men det ska väl gå det också.

Det börjar hur som helst kännas nu att man inte haft nån semester att tala om kan jag säga, så jag får väl försöka tro på stjärnorna, dom finns ju i alla fall...(!)

Jag lyckades med bedriften att dra in 4154 Svenska Riksdaler till spelbolaget också så nu är drygt halva säsongsbudgeten klar, man börjar nästan nära ett hopp om att gå +-0...

Årets sista öldrickning klarades av redan igår så jag sitter här spritt nak...nykter på självaste nyårsafton, går bra det också. Jag klev nämligen på tåget idag igen, efter en paus med hejdlöst ätande av allehanda slarverier, vilket även känns runt det som ska föreställa midjan, dvs traktordäcket. Nu är tanken två veckors stenhård disciplin innan Eklund kommer upp och hälsar på, då får man vara lite livsnjutare igen några dagar.

Förhoppningar inför året som komma skall då? Tja, att ögat läker ihop, att jag lyckas tappa ytterligare lite barlast och att allt bara lugnar ner sig så man får komma in i sina stilla rutiner igen och inte behöva bry sig om så mycket annat. Jag hoppas även kunna sålla bort en del energitjuvar och folk som jag lika gärna klarar mig utan och utveckla relationerna med dom jag tycker om. Ni vet vilka ni är.

Löften?

Jo.

Ett.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar