söndag 29 januari 2012

Tre sorgens strängar har jag, den fjärde har gått av.

Händer inte så förbaskat mycket just nu, går väl mest och väntar på att det ska ta slut på Samsung. Eller väntar och väntar, jag ser väl inte direkt fram emot det. Men allt löser sig, sa han som sket i vasken.

Tog hem ett program för systemreducering på Stryktipset och första försöket gav 384 kr tillbaka på spelade 48. Får väl duga. Gjorde ett lite större system idag på Europatipset men se den gubben gick inte, Inter torskade, Napoli orkade inte hämta upp till oavgjort och Roma kryssade. Nya friska tag nästa helg. Förresten är Tips-SM på gång också, om nån känner för att vara med i ett lag så hojta!

Sötsuget har varit kriminellt starkt senaste dagarna men jag har klarat mig från att åka dit. Det är svårast när man är lite rastlös. Wish me luck.

Beställde ett par bjalloj idag också, jag skulle egentligen inte handla nåt den här månaden hade jag tänkt men 250 spänn för ett par träningsbrallor och ett trepack strumpor var för billigt för att låta bli. Ett par av brallorna jag har borde sett solen för sista gången för länge sen. Dax nu då.

That's it tror jag, dåligt med energi rent allmänt men som kompensation bjuder jag på två låtar idag:

Först ut är The Gaslight Anthem som Jojje har poppat lite och det har låtit helt ok. Gav dom en ärlig chans och charmades omkull.

The Gaslight Anthem – Here's Lookin At You, Kid

Sen har vi den bästa Dan Andersson-tolkning som nånsin gjorts. Episkt.

Sofia Karlsson – Spelmannen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar