måndag 2 juli 2012

Jag tror jag vill vara med om jag slipper delta.

Allt Kung Midas rörde vid blev till guld. Idag har jag varit hans motsvarighet - allt jag har tagit i har blivit skit. Men men, så kan det gå och det är väl bara att bryta ihop och komma igen. Annars hankar jag mig fram, en dag i taget och försöker låta bli att tänka på hur långt det är till semestern.

Tänkte åka till Orrmo och gosa valp i helgen men tog mig aldrig iväg. I går kväll trodde jag att jag var sällskapssjuk och for iväg på kaffe men när jag väl kom dit hade jag inte så mycket att säga så det var nog inte det heller. Men jag fick klappa lite vovve.

För övrigt så vet jag väl inte om jag är så jävla imponerad av Parmesan, nog finns det godare ostar?

Lutar åt Solitärfylla Grand Prix på fredag.

Kasey Chambers – Barricades And Brickwalls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar