söndag 10 juli 2011

Leaving

Första veckan avklarad. Har inte gjort ett skapandes grand och det har varit rätt skönt det. Igår fick jag besök av världens bästa syster, vi åt kladdkaka och drack saft. Oskyldigt så det förslår =) Men trevligt hade vi, även om jag var tvungen att gå ut och kasta en kartong där, men det är preskiberat.

 I morgon bär det av mot sydligare breddgrader, jag ska hälsa på släkten och på lördag ska jag om Gud vill och dona hâl, umgås med världens bästa Mia. Sen får vi se. Det finns risk för att Clas i Sjön får sig ett besök och jag har även planerat att stanna till och shoppa loss lite här:


Sen blir det kanske ett stopp på Willys i Mora och sen hem igen. Sen ska jag ha semester. I två veckor till.

Förhoppningsvis har jag fått en remiss nån gång under tiden.

Fridens liljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar