söndag 20 november 2011

En helg i tystnad

Det händer ibland att det sista jag säger på fredagen är "Trevlig helg!" och det första jag säger efter det är "God morgon" på måndagen. Det här är en sån helg. "Gud så ensamt!" tänker ni nu. Jobba 13 år på ett callcenter and welcome back to reconsider, säger jag då.

Snart slut på M.A.S.H också, lite roligt att se väldigt unga Patrick Swayze och Laurence Fishburne i biroller. Tror jag ska kika på filmen innan jag drar igång sista säsongen. Efter det går vi över på 'Allo 'allo.

Har spenderat helgen backupandes, det är dax att blåsa om datorn och lämna över den till en ung konststuderande dam. Själv hämtar jag upp min nya begagnade pjäs på fredag. Jag hoppas och tror att den är lite rappare än den jag skriver dessa rader på.

Jag tror inte på våld men ibland är det skönt att leka med tanken. Jag blir nämligen ledsen, förbannad och illamående när man pissar på människor jag håller av.

Dionne Warwick with Elton John, Gladys Knight & Stevie Wonder – That's What Friends Are For

PS. Förlåt Malin! Jag pratade ju med dig i fredags kväll, hur kunde jag glömma det? DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar