söndag 5 februari 2012

Sannspådd?

"Men allt löser sig, sa han som sket i vasken." skrev jag förra veckan och tron't ni på fan att det gjorde det också. En kvart innan deadline ungefär, dramatiken var nästan skrämmande. Firade genom att luncha på världens bästa Nyan med världens bästa Janni. Hittade strumpor på Dollar med Leiyah på så dom var ju liksom givna =)

Tips-SM är igång, 5 sketna rätt i premiäromgången. Jag tröstar mig med att Hillborg spelade ett 128-raders och ändå var ett rätt sämre än mig, trots den extra halvgarderingen. Fick jag det sagt också!

Brallorna har anlänt och passade fint. Sportamore is the shit må jag säga. Nästan så jag funderar på att beställa ett par till när jag ändå är igång, men jag skulle ju vara duktig, så var det ja. Sen ligger väl nästan den här lite högre på priolistan...

Idag har jag lagat lax för första gången i hela mitt liv, gott var det och enkelt också! Tack till Fröken Matsson för receptet. Nästa gång tror jag dock att det får bli "riktiga" räkor och kanske låta fesken sulla runt i nån marinad innan. Är det nån som har tips på nån bra laxmarinad, gärna åt citrushållet så hojta. Receptet hittar ni förresten här.

I morrn gör han comeback - Mannen. Myten. Den otursförföljde! =)

Note to self: Kika inte på Morberg när du är hungrig.

Idag kör vi lite mer Lemmy, fast inte tillsammans med Motörhead. Duger inte den så kan ni ju lyssna på lillasyster Jäderberg, hon kan sjunga hon!

HeadCat – American Beat

2 kommentarer:

  1. Men de ska som int duga när du får laxrecept av mig int;)

    SvaraRadera
  2. HOJT HOJT förresten, men de e väl ingen idé

    SvaraRadera