söndag 9 oktober 2011

Ripuli

Jodåsatte, bara man åker på lite ränndrita så tappar man 3,5 kg på en vecka, kanske hjälpte lite att man skärpte till sig också. Vi åker vidare få se hur det blir.

I fredags blev det fussball i sällskap av grannen, vi delade på en putell Gnarly Head. Tufft namn, okej smak och man blir allt lite däng när man dricker det som saft. Men jag är övertygad om att det finns godare viner för billigare peng. Tror jag måste botanisera vidare lite i vindjungeln få se om man hittar nåt smaskens. Den här tror jag minsann jag ska prova härnäst.

Lördagen ägnades åt stilla kontemplation och Knutenbesök med Sara och efterföljande kaffe och kaka i min soffa (ja jag veet men det var ju Sara, lätt värd att fuska för!) och idag gjorde Frisörfröken Matsson hembesök. Skulle jag lätt kunna vänja mig vid, jag tackar och bockar =)

Grannen kammade noll, Surjämtskan likaså. Själv tänkte jag på mig själv (?) och gjorde ett Powerplay-system på lördagen som inbringade 1524 Svenska Riksdaler på spelade 54. Jag gjorde ett par Topptips som sket sig också men gick i alla fall över en tusing plus så jag är nöjd och glad.

Min tur till veckan, vi får se om skickligheten håller i sig ;)

Vi avslutar med Veckans Kick:

http://www.youtube.com/watch?v=FQof6o5_SSM

2 kommentarer:

  1. Gnarly Head som är så jäkla gott :)
    Men annars slår jag ett slag för den älskade Cawarran, forever in my heart! ;)

    SvaraRadera
  2. vad har du för jävla bild på mig?

    SvaraRadera