söndag 8 maj 2011

"Det är skillnad på olika saker"

Citat från jobbet, så jävla roligt! Där fick den kunden nåt att fundera över. Eller fundera och fundera, det är ju faktiskt helt sant =)

Annars slutade ju arbetsveckan lite sådär. Jag kan inte påstå att jag är förvånad, jag är egentligen inte så förbannad som jag borde vara, för jag visste att det skulle bli nånting åt det här hållet. Lite tråkigt att behöva städa upp skiten bara men jag ser inte hur nån annan skulle kunna klara av det heller. Lika bra att fixa så det blir gjort.

Nog om detta.

Skorna har anlänt och luftiga är dom så det räcker, drog på mig dom när jag gick ner till Mickan på en kopp kaffe och en skopa bitterhet ;) och jag frös nästan på väg hem. Ett bra tecken det. Dämpningen är väl kanske lite så där för en karl i min viktklass men jag hade ju liksom planerat att bli lättare och lättare så det blir nog bra det här.

Kycklinggratäng de lá (som Råstedt sa) Ädelost blir det i matlåddan till veckan. Hade nästan tänkt lura hit grannen när jag kokade ihop grädde och Kvibille bara för att han skulle få känna doften. Hade han sen varit bakis hade det varit ännu bättre, men jag är en snäll gosse så jag lät bli. Kokade broccoli också så jag fick vädra.

Appropå det, jag har inte duschat sen i fredags morse, förrän nu vill säga. När jag skriver det här är jag som en skotte under morgonrocken om nån ville veta. Ville ni inte så läste ni det precis ändå. I alla fall så är väl kanske inte det så jättefarligt då, med tanke på att jag bara gått hemma och slagit i dörrarna hela helgen, men attans va gött det är!

Så då undrar man ju, dom här man har på jobbet som ska umgås med folk hela dagarna, varav en av dom faktiskt går att lukta sig till ungefär var han sitter även fast det råkar stå en vägg hög som en Berlinmur i vägen, hur tänker dom? Skulle man beskriva dom i parfymtermer hade nog basnoten varit ingrodd svett, mellannoten en stickig doft av sur, solvarm mjölk och toppnoten en lätt air av skit.

Jag kan inte för mitt liv begripa...

Poppis som fan med Zumba, 71 bruttor anmälde sig, snacka om uppslutning för lilla Sveg! Kul som fan det. Nu har ju inte jag anmält mig då men jag tänkte ändå knyta an till ämnet för jag kikade på en video från ett sånt där pass på Jutub och låten som spelades tyckte jag var lite go så jag snokade rätt på den.

Vassego

Notch – Que Te Pica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar