söndag 11 april 2010

Why did you have to go and make life so complicated?

Söndag eftermiddag och jag skulle kunna somna stående, det tär på krafterna att motionera. 3 promenader och 2 vändor badminton har det blivit den här veckan, så mycket har jag nog inte rört på mig sen dom rev Röda Kvarn hemma i Ludvika.

I fredags blev det en liten whiskey innan jag kom på att jag hade både farinsocker och grädde hemma. Två irländska kaffen slank ner men det var inte alls så gott som det brukar och efter den andra fick jag halsbränna så jag begav mig av på en av ovanstående promenader. På en fredagkväll? Skämmes tammefan. Hur som helst så kändes det bättre sen.

Igår blev det mest slapperier för hela slanten. Framåt kvällen blev det ett ICA-besök i sällskap av Britta men jag glömde ju att handla hälften av vad jag skulle och nu är jag för trött för att göra nåt med det jag har, så det får bli uteätning i morrn. Dagen avslutades med film hos samma dam i sällskap med grannen. 

Idag har det då spelats badminton. Mirko skulle egentligen ha stryk som lurade med mig men kul är det. Diskat har jag gjort och 3 tvättmaskiner har jag kört och nu vette allt bofinken om jag tänker göra nåt mer vettigt idag.

Hej på er.

1 kommentar:

  1. UUUUUUUj va trött jag blev av att läsa om all din motion. Men jag har varit ute å traskat runt Sveg två gånger idag så jag är rätt nöjd. Röj å Rens AB har varit i kontakt med mig igen. De scannade över skrivbordet å lovade att jag kanske skulle se själva bordsskivan i början på veckan JIPPIE:)

    SvaraRadera